AÖL Açık Lise Sınav Giriş Yerleri, 11-12 Mayıs 2013 AÖL Açık Öğretim Lisesi Sınav Giriş Yerleri, Açık Öğretim lisesi Sınavları

MAÖL Mesleki Açık Öğretim Lisesi,AÖL Açık Öğretim Lisesi,11-12 Mayıs 2013 2. Dönem sınavları,11-12 Mayıs 2013 tarihinde yapılacak olan 2. Dönem sınavları için sınav giriş yerleri,AÖL Açık Lise Sınav Giriş Yerleri,11-12 Mayıs 2013  AÖL  Açık Öğretim Lisesi Sınav Giriş Yerleri
 
AÖL Açık Öğretim Lisesi ve
MAÖL Mesleki Açık Öğretim Lisesinin 11-12 Mayıs 2013 tarihinde yapılacak olan 2. Dönem sınavları için sınav giriş yerleri belirlendi.

AÖL Açık Öğretim Lisesi ve MAÖL Mesleki Açık Öğretim Lisesinin 11-12 Mayıs 2013 tarihinde yapılacak olan 2. Dönem sınavına girecek öğrencilerin sınav giriş yerleri sorgu sayfasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Öğrenciler, cumartesi ve pazar günü tüm oturumlarda aynı okulda sınava girecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder