ALTINA YATIRIM AMA NASIL?HANGİ ALTIN YATIRIMA ELVERİŞLİ?HANGİ ALTIN İLE YATIRIM YAPILMALI 2013?EN UYGUN BANKA ALTIN HESABI HANGİSİ 2013?

Bu yazıda şunlar anlatılmıştır:ALTINA YATIRIM AMA NASIL,HANGİ ALTIN YATIRIMA ELVERİŞLİ,HANGİ ALTIN İLE YATIRIM YAPILMALI 2013,EN UYGUN BANKA ALTIN HESABI HANGİSİ 2013,canlı altın fiyatları,bankaların canlı altın fiyatları,hangi altın daha avantajlı,hangi altının getirisi yüksek olur,hangi altının alım-satım farkı azdır
 
Bir süredir  kafamda altına yatırım yapmak
gibi bir fikir vardı. Ancak "Hangi alın daha avantajlı?", Hangi altına yatırım yapılmalı?", "Altını banka üzerinden almak daha mı avantajlı?" gibi sorulara cevap arıyordum. Bir ara gram altın alayım işçilik olmadığı için alım-satım arasındaki fark az olur dedim. Fakat yaptığım araştırmalar böyle olmadığını gösterdi. Aynı şeyin 22 ayar bilezik, çeyrk altın gibi türler için de geçerli olduğunu öğrendim.

Bu konuda epey bir araştırma içine girdim. Son olarak bankalar üzerinden altın hesabı açtırmaya ve altınları burada biriktirmeye karar verdim. İnşallh hayırlısı olur.


Bankaların anlık altın fiyatları için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder