SIRADAKİ KİTAPLARIM

Kendimi okuma tutkunu bir insan olarak bilirim. Ancak birkaç haftadan beri hiç tadım
yok bu durum da kitaplara yansımış vaziyette.
Hemen onlarla aramı düzeltmek için birkaç kitap aldım ve onları sıraya koydum. Yaptığım programa uyarak bu kitapları bir hafta içinde bitirmem gerekiyor.
İşte bu hafta okuytacak olduğum kitaplar:

değirmenimden mektuplar özet
1- Alphonse Daudet - Değirmenimden Mektuplar
 Naturalizm akımının önemli bir temsilcisi olan Daudet'i ne zamandır okumak istiyordum. İşte şimdi başlıyorum.






 2- Sâdi- i Sîrâzî - Gülistan
Gülistan özeti
 İran (Fars) edebiyatının en ünlü isimlerinden olan Sâdi-i Şîrâzî'nin en ünlü eseri. Sonunda elimde o da.

 


  


3- Nikolay Vasilyeviç Gogol - Ölü Canlar
Ölü Canlar özet
 Rus edebiyatının önemli bir yazarı ve eseri. Sıra ona da gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder